.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوغاتي 240 ميلياردي مدير كل مستعفي
مدير مستعفي يكي از شركتهاي هاي دولتي استان پس از تصميم بر حضور در انتخابات مجلس با قرارداد هاي پي در پي با پيمانكاران كه عمدتاً در حوزه انتخابيه آينده خود صورت مي گرفت ، اين شركت را با استقراض
سوغاتي 240 ميلياردي مدير كل مستعفي

شنيده هاي خبرنگار شمال نيوز حاكيست: مدير مستعفي يكي از شركتهاي هاي دولتي استان پس از تصميم بر حضور در انتخابات مجلس با قرارداد هاي پي در پي با پيمانكاران كه عمدتاً در حوزه انتخابيه آينده خود صورت مي گرفت ، اين شركت را با استقراض 240 ميلياردي ريالي روبرو ساخت.
يكي از پيمانكاران شركت مذكور به خبرنگار شمال نيوز گفت: در حاليكه هيچگونه منابع مالي براي پروژه ..... پيش بيني نشده بود آقاي ..... با اسرار و سركشي هاي تبليغاتي از محل هاي پژوه واقع در شهرستان ..... بر تكميل زود هنگام ،سريع و غير كارشناسي اصرار مي ورزيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عقده ای شده 1 شهريور 1386
اقای رمدانی!!!واقعا متعاسفم که اینگونه به نخبه کشی مدیریتی می پردازید!!!شارلاتان بازی تیم مخوف هاشمی که چون اختاپوسی به جان مردم این دیار افتاده بود تا اثری از خدمت مدیران استانی می بیند همین بازیها را در می اورد!!! فرض کنید که انگیزه ی انتخاباتی هم باشد ایا خدمتی صورت پذیرفت یا نه؟ پس چرا عقد ه ای تصمیم می گیرید؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.